czwartek, 7 maja 2015

Trzy słowa...

"Życie to trzy słowa: wybór, szansa, zmiana. Musisz dokonać wyboru, aby skorzystać z szansy, jeśli chcesz coś w życiu zmienić..." 


Pochmurne Steinkjer...

Słowa te towarzyszyły mi przez ostatnie 9 miesięcy moich przygotowań do wyjazdu do Norwegii. Mam nadzieje, że i Was drodzy czytelnicy zainspirują. Wasze życie jest w WASZYCH rękach. Dedykuje tego bloga tym, którzy wspierają mnie w próbie szukania własnego szczęścia.

Stopniowo pojawią się wpisy, które mam nadzieje, pomogą wam przejść bezboleśnie przez okres przygotowawczy do podjęcia pracy pielęgniarki/pielęgniarza w Norwegii. 
Jest tylko jedna rzecz, której nie jestem w stanie za was zrobić....podjęcie decyzji "tak, jadę do Norwegii" :)

2 komentarze:

  1. Ja jestem jedną z tych osób, które wyjeżdzają do Norge w czerwcu 2016 na dwuletni kontrakt (pielęgniarski). Chętnie przeczytam Twój blog od podszewki, na pewno wiele informacji mi się przyda. No to start :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki. Napisz jak minął 1 rok :)

    OdpowiedzUsuń